Reclamatii si Sesizari

În cazul în care coletul tău nu a ajuns într-o stare bună, este deteriorat, nu conține ceea ce ai comandat etc, ne poți contacta utilizând una dintre următoarele variante:

  • e-mail: hello@ifan.ro
  • telefon : 0751.854.854

Sesizarile prin e-mail se pot trimite oricând, însă la telefon răspundem doar în cadrul programului nostru de lucru : luni-vineri orele 08:30-17:00, cu excepția sărbătorilor legale.

Răspundem în maxim 72 de ore de la primirea reclamației prin una dintre aceste variante, în intervalul orar 08:30-17:00, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

Încercăm să răspundem cât de rapid putem pentru a avea posibilitateaa corectării unei comenzi acolo unde este cazul. Vrem ca tu să primești comanda corectă cât mai curând posibil.

Te rugăm să nu foloseşti conturile de social media sau calea SMS-ului pentru reclamaţii sau orice probleme legate de comenzi, întrucât acestea nu sunt căi oficiale valide pentru comunicările comerciale, şi nu sunt monitorizate în permanenţă.

Pentru reclamaţii şi orice probleme legate de comandă, te rugăm să ne contactezi doar prin căile oficiale menţionate mai sus. Nu putem răspunde prin SMS sau prin Facebook Messenger sau Whatsapp, de exemplu, la informaţii legate de comenzile tale.

În cazul în care te afli într-o situaţie neplăcută referitoare la comanda ta, situaţie care impune reclamarea acelui lucru, procedura legală impune să contactezi vânzătorul întâi de toate şi să adresezi reclamaţia ta în scopul rezolvării acesteia pe cale amiabilă.

În situaţia în care, prin utilizarea mijloacelor de contact puse la dispoziţie, nu reuşeşti să primeşti un răspuns din partea vânzătorului, sau dacă acesta nu îndreaptă situaţia solicitată, sau dacă consideri ca ţi-a fost încălcat un drept, atunci ai posibilitatea contactării autorităţilor cu atribuţii în acest sens.

Pentru aceasta, ai la dispoziţie următoarele:

Autoritatea Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor – ANPC
Platforma de soluţionare online a litigiilor – SOL